6/17/2012

22

Tuntuu siltä että kaikki menee ihan päin helvettiä. Oon kaks päivää lähes tulkoon jatkuvasti ollu pyörtymisen partaalla, heikottaa pirusti eikä oikein saa mitään tehtyä kun koko ajan täytyy istahtaa alas ettei lähe taju. Veikkaan että flunssa ja superstressi yhdistelmänä tekee tän mulle. Jonka lisäksi oon raivon partaalla kämppiksen suhteen. Oisin luullu että sekin vois nähä pikkasen vaivaa sen eteen että se sais tänne jonkun maksamaan sen kanssa vuokraa. Tää päivä on ollu ihan paska. Toi sade on sopinu tosi hyvin mun olotilaan.
Conor on yrittäny koko päivän piristää mua ja tietty se vähän toimii mutta kun toinen on tuhansien kilometrien päässä ja mulla on semmonen olo ettei ne pelkät sanat kauheesti auta niin vaan ärsyttää. Haluun sen tänne!
Aamulla mulla oli tosi hyvä olo. Sain äärimmäisen ihanan viestin jokseenki yllättävältä kaverilta ja meinas tulla tippa linssiin, hyvällä tavalla. Ei siinä sitten kauheen kauaa menny kun meinas tulla tippa linssiin ei niin hyvällä tavalla.


Tänään oon istunut siinä luovuttamisen jyrkänteen reunalla. Tää stressi on ihan liikaa. Haluun vaan mennä nukkumaan ja herätä kolmen viikon päästä ja huomata että kaikki on jo tehty.
Hyvää yötä.

No comments:

Post a Comment