5/31/2012

40

Vielä ois reilu kuukausi aikaa hoidella asiat kuntoon.
Tiistaina kävin vanhalla koululla palauttamassa avaimen joka olisi pitäny palauttaa jo joskus maaliskuussa, mutta koska olen niin innokas saada asiat hoidettua ajoissa tein sen nyt. Opintotoimistoon kävellessäni huomasin harmikseni sen olevan kiinni. Onneksi löysin mukavan opettajasedän joka päästi mut toimistoon jättämään lapun ja avaimen sihteerille. Olin sopinut yhden vanhan luokkalaisen kanssa että mennään johonkin istumaan kun olin hoitanut asiani kuntoon ja päädyttiin keskustaan terassille. Oli kauheen mukavaa naureskella kaikenlaisille kommelluksille mitä siellä koulussa kerkesi tapahtumaan minun aikana.

Tänään kävin ottamassa passikuvia kun ei ne tykännyt mun edellisistä kuvista nenäkorun kanssa ja tuloksena olikin sitten järkyttävät pullanaamakuvat...

Toivottavasti nämä sitten kelpaa kun ei olisi liiemmin varaa haeskella uusia koko ajan. Joutuu näitäkin taas kattella viitisen vuotta...
Huomenna päivällä töihin ja illalla pääseekin sitten siivoomaan. Jos saisin vihdoin ja viimein oteltua kuvia kaikesta myytävästä tavarasta esim. bassosta ja astiastosta mistä pitäisi päästä eroon jo suht pian. Ja jos niitä saisi vaikka huuto.nettiin tai vastavaan myyntiinkin asti!
Jos huomenna aamulla sais vielä kauheen soittorumban aloteltua pirtsakalla puhelulla itellalle. Kai tää kaikki tästä hoituu. Pitää yrittää vaan pysyä positiivisena tän kaiken säätämisen keskellä! :)

Lupaan yrittää kirjoittaa kunnolla kaikesta tässä joku päivä siivoomisen ohella! Hyvää melkein viikonloppua!

No comments:

Post a Comment