5/11/2012

Terve!

Näin illalla on mukava vältellä nukkumaan menemistä ja yrittää unohtaa aamuinen työvuoro. Ajattelin aloittaa blogin ja kirjoitella kuulumisia näin ulkomaille muuton yhteydessä, että ihmiset pysyisi perässä ja voisi naureskella mun jatkuville toilailuille vaikka en enää Suomessa niitä harrastakkaan. Ja ehkä tämä voisi olla myös hyvä vaihtoehto suurimman paniikin purkuun. :)
Eli morjens, olen Elina, reilu parikymppinen tyttö Helsingistä. Viime kesänä valmistuin pukuompelijaksi ja nykyään teen myyjän hommia Kampissa. Kauheasti en mitään mielenkiintoista tee, vapaa-ajat menee yleensä kavereiden kanssa iltaa istuessa erinäisissä juhlistuksissa tai sitten vaan ihan kotioloissa mukavien leffojen parissa.

Melkeinpä aina olen halunnut Suomesta johonkin muuttaa ja nyt siihen tuli aivan liian hyvä mahdollisuus. Heinäkuussa pitäis jättää Suomi ja kaikki muu täällä taakse ja suunnata Guinnessin luvattuun maahan. Suuntana siis Irlanti. Kaksi kuukautta aikaa hoitaa kaikki asiat täällä kuntoon ja jo nyt olen jumalaton stressipesäke, tiedä miten sitten käy kun muuttoon on muutama päivä.

Muutto uuteen maahan jännittää, ahidistaa, stressaa ja pelottaa, mutta suurimmaksi osaksi hyvällä tavalla. Ehkä tieto siitä että muutan poikaystäväni luokse ja että minulla on erittäin ihania ystäviä Irlannissa jotka ovat aina valmiita auttamaan helpottaa pahimpaan stressiin. Toisaalta tässä asioita järjestellessä ja tavaroita myydessä olen huomannut stressaavani enemmän asioista ja niiden hoitamisesta täällä. Jospa sitten muuton jälkeen alan pohtimaan elämääni siellä vähän tarkemmin.
Tämän hetken huolenaiheita ovat tavaran määrä ja siitä eroon pääseminen ja jonkun uuden vuokralaisen löytäminen asuntoon. Plussana tähän kaikkeen, lähtiessä mulla saa olla 20kg edestä tavaraa matkalaukussa. Siihen pitäis saada pakattua kaikki mitä uuteen elämääni haluan sisällyttää. Ei oo mikään maailman helpoin miettiä että mitä sitä ensisijaisesti siellä tarvitsee että pääsee hyvin alkuun. :)

Tässä vaiheessa on pakko yrittää nukkua ettei aamulla tarvitse olla ihan zombiena töissä! Toivottavasti jaksatte lukea, vaikka todennäköisesti muuttoon asti täällä ei kauheasti ole muuta kuin pahimman stressipaniikin purkua. :) Kyllä tää tästä.

Hyvää yötä, tsiigaillaan!

No comments:

Post a Comment