9/10/2012

Sisko oli ja meni.

Jotenki jännä miten 5 päivää tuntu niin lyhyeltä ajalta. Oli kyl kauheen kiva nähä taas vaikka oliki vaan hetken verran. Koko sen ajan ku sisko oli täällä juhlittiin Conorin synttäreitä. Oli jokseenki rankat 5 päivää. Nyt niistä on selvitty ja ollaan yritetty ottaa kiinni normaalista elämästä, mikä on aika vaikeeta nyt kun molemmat on työttöminä ja vaan pyörii ympäri kämppää ja yrittää keksiä tekemistä.
Lauantaina oli niin kauheen nätti päivä että päätettiin mennä läheiseen puistoon kävelemään kun en ollu vielä siellä käyny. Aurinko paisto ja oli hemmetin lämmin, ei meinannu uskoa että on syyskuu. Puisto oli valtava ja kauheen mielenkiintonen. Sinne tarvii mennä joskus uudestaan, muttei pimeellä. Musta tuntuu et pimeellä se ois maailman paras ympäristö kauhuleffalle.







Ollaan molemmat yritetty lopettaa tupakointi, jotenki ihmeellisen vaikeeta... Mä oon nyt päässy siihen pisteeseen että poltan enintään 5 päivässä. Oon jopa melkein ylpee itestäni näin 11 vuoden tupakoinnin jälkeen. Pitäis vaan päästä siitä kokonaan eroon kun se on täällä niin hiton kallista. Ja ainiin onhan se vissiin epäterveellistäkin... Sen seurauksena ollaan myös syöty helvetisti enemmän ja kaikkee epäterveellistä. Koko ajan tarvii mutustaa jotain. Perjantaina piti leipoa brownies mut löysin jotain paljon parempaa. Tiekkö niitä Reeses peanutbutter cups? Mä tein niitä mut palasina. Onneks ne on niin ällö makeita ettei voi syödä ku pienen palan kerrallaan, muuten ne ois jo kaikki hävinny. Musta tulee niin kauhee läski täällä. Conor syöttää mulle kaikki sen kokkailut ja mä leivon kaikkee tollasta. :)

Mein koira on ollu vähän pipi viime aikoina ja kaikki yrittää tsemppaa sitä ettei oo mitään vakavaa. Se on säikytelly meitä vaikka kuin.


Tyhmä aamupöhnä ku en nyt yhtään keksi et mitä mun piti tänne kirjottaa. Ehkä alan stressamaan päivän ruokaa kun on kuulemma mun vuoro kokata ja minähän en osaa mitään ruokaa tehdä. :O
Morjens!

No comments:

Post a Comment