10/17/2012

Tietokone ongelmia ja laiskuutta

Vihdoin ja viimein saan istuttua alas tänkin homman ääreen. Tovi takaperin tietokone halus sanoo ittensä irti.
Yhtäkkiä jokapuolelta konetta alko pomppia viruksia ja mun virusturva vaan kerto mulle
ettei se voi poistaa niitä koska niitä ei oo olemassa. Hmpf. Seuraavalla yrityksellä kone ei enää menny päälle
kunnolla eikä oikein tehny yhtään mitään. Onnistuin kuitenki tyhjentää koneen kaikesta ja asentamaan
windowsin uudestaan. Tuli muutamat kirosanat sanottua, mutta uuden virusturvan jälkeen kaikki toimii taas hyvin.
En siis ole paljon koneella hengaillu kun Conorin läppäri on jokseenkin yhtä toimiva kun mun läppäri oli
ennen kun sain sen korjattua... Jos sitä sais sit kirjoteltua jotain pitkästä aikaa.

Tartten kipeesti töitä! Oon nyt kolmisen kuukautta lomaillu mun viimesillä säästöillä ja pikkuhiljaa
alkaa tulla kriittinen raja vastaan... Töitä ei näy eikä kuulu ni varmaan tarttee kohta ryömiä paikallisen sossun luukulle.
Tarvii vielä pikkasen yrittää ettiä töitä ennen sitä jos jostain nappais. Positive thinking jne...
Musta tuntuu että työn puute on rikkonu mun nukkumisrytmin.
Oon tullu niin laiskaks kun päivällä ei oo mitään tekemistä että nukahdan illalla joskus kymmeneltä
kun ei oo mitään syytä valvoa :D Aamusin herään silti yheksän aikoihin kun en vaan osaa nukkua pitkään.

Kaiken kaikkiaan ei olla tehty yhtään mitään. Conor ja pari muuta kämppistä hommailee niitten bändin parissa.
Mun pitäis varmaan keksiä jonkinlainen harrastus itelle.
No jos tässä nyt ei oo tapahtunu mitään varmaan kuukauteen ni nää pari tulevaa viikkoa onki täynnä
kaikkea jännää! Torstaina ois zombileffaa päivällä ja jonkin sortin keikka illalla, lauantaina kattomaan
tenacious d:tä, sunnuntaina ois ilmeisesti meiän talon bändin keikka, tiistaina tallest man on earth:in keikka,
pari päivää rentoutumista ja sitte sunnuntaina on Conorin siskon lapsen ristiäiset. Missaan halloween
viikonlopun, mut ehkä ristiäiset on tärkeempi juttu... Sit ois kuitenki 31. päivänä kauheesti valinnanvaraa että
mitä tekis ja minne menis. Ois kauhuleffaa kansallisorkesterin säestyksellä ja pari muuta keikkaa ja ihan liikaa kaikkee.
Ois ollu ihan kiva jos nää asiat ois voinu jotenki jakaa vähän laajemmalle aikajanalle...

Oon erittäin innoissani omista synttäreistä marraskuun lopulla. Päätettiin ostaa lennot suomeen!
Pikkasen reilu kuukaus ni pääsen moikkailemaan perhettä ja kavereita. :)

Mun kirjotusinspiraatio on hävinny johonkin eikä tästä nyt tuu oikein mitään.
Tiiän että viimeks lupasin kuvia mutta ei mulla ollu mitään kivoja :( Tarvii yrittää ottaa ennen seuraavaa kertaa.

Yks päivä olin niin villi että kävin lukemassa kirjaa pubissa!

Ja sitte vielä piristykseks kuva pikkukaverista minkä löysin parkkiautomaatin sisältä :)

Ensi kertaan! \o

No comments:

Post a Comment